viernes, 28 de noviembre de 2014

EL GAT FELIÇ

EL GAT FELIÇ    (  28-11-2014 )


Pujant pel carrer de la Piscina, a l’alçada de la botiga de roba, veig tot sovint un gat ben curiós. Sembla un creuament d’un persa amb un gat de carrer atigrat.

D’un color gris-fosc. Amb un collar que l’identifica com no abandonat. Fa uns dies vaig conèixer la seva mestressa. El gat, a la que ha menjat, torna a sortir al carrer, que és on està a gust.

No es mou d’aquell tros. De vegades tombat al mig del carrer. Em fa patir. De vegades sobre el sostre d’algun cotxe. Però sempre disposat a que li rasquin la closca. No defuig ningú.

No fa massa el vaig agafar (pesa una barbaritat !) del mig del carrer per deixar-lo a la cera.

Domina la situació. Es feliç i se sent segur.

Si m’he de reencarnar en un animal, no em faria res ser un gat, així com del seu estil.


JP

No hay comentarios:

Publicar un comentario