lunes, 27 de octubre de 2014

NOTA DIRIGIDA A TU !. SI A TU !

PREGUNTA DIRIGIDA A TU QUE LLEGEIXES
27-10-2014
Hola:

No he d’enganyar a ningú. Jo escric per plaer i per reconeixement. Veure que hi ha visites al Blog és molt agradable i em dona una espècie d’energia per complicitat.

Jo sóc dels que creu que tot lo que existeix forma part de la mateixa matèria i dimensió, per lo que vist des d’un pla llunyà, tot i tots som el mateix. Llavors, el món virtual, encara fa més real aqueta hipòtesi. L’escriptura és la transcripció d’idees, raonables o no, però conceptes descriptius o eteris, interessants o avorrits, però no material. Això fa encara més virtual el concepte de comunicació.

Carai, quin perill si em deixo anar!. De fet, el que jo voldria és una connexió més clara amb qui llegeix. Suficient rebre comentaris, preguntes ó opinions. I sé que és prou difícil i no obligatori, faltaria més !.

Com segurament això costarà, em conformaria en saber qui i perquè em llegeix de països com EEUU, Alemanya, Vietnam, Brasil, Colòmbia, Polònia, Xina, França, Portugal, India, Països Baixos  etc, etc. Sou catalans que viviu en aquests llocs?, és pura coincidència buscant per Google?, és pel meu avís al Facebook?, passeu algun text a amics?, o qualsevol altre raó?.

Si algú s’atreveix fantàstic, i si no, espero que us agradin els texts. Que tingueu molta força, salut, imaginació i ganes de viure.

Records,


Joan

No hay comentarios:

Publicar un comentario