domingo, 25 de junio de 2017

GUST A FERRO - (escrit per FRANK) - poesia radikal


Tinc una ferida al cos
Però el físic i la força
d’un guerrer preparat per la lluita.

Creuament de mirades.
Equidistant distància
abans de l’enfrontament.

Els dos amb la voluntat decidida
Homicides de l’excitació,
empenyem la passió.

Ha començat el combat dels amants
en peu de guerra,
disparem amor.

M’agafes fort, m’ataques a traïció,
m’esgarrapes la pell,
se t’olora el zel.

Conscient del teu estat contorsiono el cos,
t’escanyo o et mossego el llavi
te n’arranco un tros.

El primer traç de sang m’accelera
el batec del cor, i no puc fer-hi res.
Em mana l’ instint.

Com un depredador que es sap
amb avantatja, sense deixar-te la jugular
et separo les cames.

Tinc el teu sexe davant,
et penetro amb els dits
i els teus crits són plaer als meus sentits.

Flux menstrual, et mossego els angles
et llepo els llavis
deixo fluir la llengua dins teu.

Deixes de resistir-te, t’abandones al plaer,
t’estic devorant el sexe.
Gust a ferro, ja no hi ha marxa enrere.

Et deixo anar.
Et pinto de sang la pell.
Te la deixo tastar.

Et dic:
-Diguem?
Tu sospires.
-Gust a ferro

JA NO HI HA MARXA ENRERE.



FRANK

Imatge relacionada

No hay comentarios:

Publicar un comentario