sábado, 2 de mayo de 2015

POSTOPERATORI - català

La reparació de genoll ha estat un èxit. La Pepi està molt per sobre les intervencions operatòries i altres petites coses. Es forta i sap fins on arriba el seu poder.

L’endemà de l’operació anem cap allí. Les nenes i jo, que el sogre i la meva muller són allí des de primera hora.

El tren ens agafa amb només 5 minuts d’espera. A Sants baixem, havent tingut un bon viatge. Les meves donetes han baixat cantant i amb la sensació que anar amb tren els agrada. Han comentat que segurament, d’aquí a poquet temps l’hauran de fer servir sovint. Veurem.

Des de Sants anem cap al carrer Viladomat, on és el Sagrat Cor. Pis tercer. No dic que és l’habitació 3 0 -- per privacitat.

La Pepi està mirant la tele. El sogre i la dona estan fent una capcinada, necessària, de ben segur.

Però la Pepi riu, se la veu bé. Tot i que em sembla que el proper diumenge no podré menjar el seu arròs o la bedella o els canelons. Ni podré beure vermout que m’obliga l’Antoni. Jo només ho faig per quedar bé...

La Pepi aixeca la cama demostrant poder i control. Els metges sorpresos per com podia encara caminar amb aquell genoll fet miques. Però la Pepi és molta Pepi. Ara Pepi-biònica s’apuntarà al Equip 4 i ens deixarà amb un pam de nas. El preentrenament serà amb el 600 que ja té a punt.

Aparteu-vos quan la veieu, no sap frenar encara gaire bé.

Pepi, t’ esperem per Sant Sadurní. Fins aviat.

El gendre anònim.


JP

No hay comentarios:

Publicar un comentario