viernes, 7 de marzo de 2014

VIDEOGAME CENTER - CATALA - CASTELLANO

Que tal:
____________
Les nenes volten per casa com sempre. La gran, ja té el permís de conduïr i la menuda ja domina el pintallavis com una pistolera. No sé que faré amb tant de moviment.
Vaig molt cansada i no tinc temps per a mi. Necessito respirar !!
Algun cap de setmana, quan em vull regalar alguna cosa especial, m’escapo a Barcelona al Videogame Center. A l’Area de VIRTUALPOC. Quan vaig descobrir la seva proposta TRIOJOC, vaig al.lucinar. Després de signar el contracte de confidencialitat i avançar el pagament (déu n’hi dor . . .), em van assignar la cambra 4. Em van explicar com funcionava el joc, però no vaig qüestionar res. Anava aconsellada per una amiga. Em van escanejar de cos complet posant-me en una espècie d’arc amb una plataforma giratòria a la base. I apa, anava per totes. Us ho relato :
Vaig entrar a l’habitació, exclusiva per a mi. Em vaig posar el casc. Cobria cap, ulls i clatell. Barra lliure ( el casc no era integral). Només podies veure la pantalla interna del casc. Ni sorolls externs ni altres distraccions. La pantalla indicava : INICI  - prémer botó verd. Dins la imatge virtual havia la mateixa habitació on era realment, però en imatge digitalitzada. Per lo que podia tocar les coses, però sempre “dins” el “joc”, a nivell visual. Molt alt nivell de qualitat de visió. Semblava quasi de debò.  El botó verd era al braç de la butaca. De seguida el vaig prémer.
La pantalla va canviar indicant que volia : Opcions :
-viatge
-vol
-amor
-carrera de cotxes
-contacte amb famosos.
-parella carinyosa
-sexe boig
-directiu, directiva ( edifici altíssim i com les pel.licules)
-super-guapo/guapa (referit a un mateix). Es podia triar el nivell propi d’atracció física.
-etc.
No us vull aburrir. Vaig prémer la parella carinyosa. Les opcions continuaven:
-mascle, femella, travestí,  (per la parella que jo seleccionava)
-color de pell, de  cabells, cabell llarg o curt ó mig, alçada, tipus de cara,  pits, penis  :  a escollir diverses opcions, mides, impressionant. . .
Es  mostraven les opcions de conducta : suau, interessant, carinyós, dolç , agresiu . . .    I sempre amb opcions de passar a altres tipus d’escena ( carrera de cotxes, amor, etc.).
En la meva opció es va acostar el mascle triat, guapíssim i atractiu (Paul Newman, na menos). Em va venir a fer un petó. I VAIG REBRE UN PETÓ REAL !!!!. Aquesta era la gran màgia del “producte”. No era una sensació només visual, era real, ó ho semblava. Em vaig espantar . Com podia ser allò ?. Havia algú en carn i os que podia veure el meu joc?.
Em va parlar la meva parella escollida, el Paul :
-Com et trobes Mariona ?. T’he molestat ?. Perdona el meu atreviment. No he pogut resistir fer-li un petó a una dona meravellosa com tu. M’agrades molt.
-No Paul. No passa res. Es que no m’esperava tanta realitat en un joc virtual. Com estàs?.
-Desitjant tornar-te a besar, si em permets l’atreviment.
Es va tornar a aproximar lentament i ara no només em venia a besar, va instalar-se sobre meu i va posar la ma a la meva cintura. (feia molt que havien inventat això?). (ara entenc que val la pena pagar).
Jo venia decidida a deixar-me portar. Vaig agafar el Paul pel coll i ens vam besar intensament, prolongadament. Vaig notar com “trempava”  ????


(Per cert, si continua, el Paul Newman,  era un altre client, que havia triat la dona perfecta i carinyosa, sensual, exòtica i atrevida però a qui s’havia de trencar el “gel”.).
 Kisses.

(8-3-2014)

CASTELLANO

Que tal:
Las niñas rondan por casa como siempre. La mayor, ya tiene el permiso de conducir y la pequeña ya domina el pintalabios como una pistolera. No sé que haré con tanto movimiento.

Voy muy cansada y no tengo tiempo para mí. Necesito respirar !!
Algún fin de semana, cuando me quiero regalar algo especial, me escapo en Barcelona en Videogame Center. En el Area de VIRTUALPOC. Cuando descubrí su propuesta TRIOJOC, voy alucinar. Después de firmar el contrato de confidencialidad y adelantar el pago (ahí es oro...), Me asignaron la cámara 4. Me explicaron cómo funcionaba el juego, pero no cuestioné nada. Iba aconsejada por una amiga. Me escanear de cuerpo completo poniéndome en una especie de arco con una plataforma giratoria en la base. Y hala, iba por todas. Os relato:

Entré en la habitación, exclusiva para mí. Me puse el casco. Cubría la cabeza, ojos y nuca. Barra libre (el casco no era integral). Sólo podías ver la pantalla interna del casco. Ni ruidos externos ni otras distracciones. La pantalla indicaba: INICIO - pulsar botón verde. Dentro de la imagen virtual había la misma habitación donde era realmente, pero en imagen digitalizada. Por lo que podía tocar las cosas, pero siempre "dentro" el "juego", a nivel visual. Muy alto nivel de calidad de visión. Parecía casi de verdad. El botón verde estaba en el brazo del sillón. Enseguida el apreté.
La pantalla cambió indicando que quería: Opciones:

-viaje
-vuelo
-amor
-carrera de coches
-contacto con famosos.
-Parejas cariñosa
-sexo loco
-directa, directiva (edificio altísimo y como las películas)
-Super-guapo / guapa (referido a uno mismo). Se podía elegir el nivel propio de atracción física.
-etc.

No os quiero aburrir. Apreté la tecla de  pareja cariñosa. Las opciones continuaban:

-macho, hembra, travesti, (por la pareja que yo seleccionaba)

-color de piel, de pelo, cabello largo o corto ó medio, altura, tipo de cara, pechos, pene: a elegir varias opciones, tamaños... impresionante. . .

Se mostraban las opciones de conducta: suave, interesante, cariñoso, dulce, agresivo. . . Y siempre con opciones de pasar a otro tipo de escena (carrera de coches, amor, etc.).

En mi opción se acercó el macho elegido, guapísimo y atractivo (Paul Newman, na menos). Me vino a dar un beso. Y RECIBÍ UN BESO REAL !!!!. Esta era la gran magia del "producto". No era una sensación sólo visual, era real, ó lo parecía. Me asusté! Como podía ser aquello?. Había alguien en carne y hueso que podía ver mi juego ?.

Me habló mi pareja escogida, Paul:

-Como Te encuentras Mari?. Te he molestado?. Perdona mi atrevimiento. No he podido resistir hacerle un beso a una mujer maravillosa como tú. Me gustas mucho.

-No Paul. No pasa nada. Sólo que no me esperaba tanta realidad en un juego virtual. Cómo estás ?.

-Deseando volverte a besar, si me permites.

Se volvió a aproximarse lentamente y ahora no sólo me venía a besar, se instaló sobre mi y puso la mano en mi cintura. (hacía mucho que habían inventado esto?). (ahora entiendo que valía la pena pagar).

Yo venía decidida a dejarme llevar. Cogí a Paul por el cuello y nos besamos intensamente, prolongadamente. Noté como "tenía un remonte de ánimo" ????


(Por cierto, si continúa, Paul Newman, era otro cliente, que había elegido la mujer perfecta y cariñosa, sensual, exótica y atrevida pero con la que hacía falta romper el "hielo".).

 Kisses.    
 

(8-3-2014)


No hay comentarios:

Publicar un comentario