domingo, 8 de noviembre de 2015

Y DEMÀ DILLUNS - Y MAÑANA LUNES

I demà dilluns – y mañana lunes

Demà dilluns. Es bo oi? Si demà no fos, cagada!

Es que fa dies que no escric i en tinc ganes, però vull un tema que em foradi l’estomac, si no, perquè sí, no cal.

I em sento bé, per un cantó, es diumenge, i estic però com inquiet. Ves per on! ja que a mi també m’agrada el diumenge, encara que prefereixo el dissabte. Té un altre color més clar.

Ara hi ha calma a casa i he passat unes fotos al PC, i m’he remirat la foto d’una màscara que tinc a casa que em mira molt. Es misteriosa. A casa n’hi ha d’altres de xules, però avui em miro aquesta. Té unes calaveres que li fan de corona i sembla pensada per espantar. Ens agraden les màscares a casa.

La cabrona té allò que la fa ressaltar, i és en un lloc privilegiat. Em vigila el dent de tauró, que vaig trobar al Torrent del Tro, de jovenet.

La respecto i de vegades sembla que em vulgui dir alguna cosa, així com “ja ens veurem, més aviat que tard” i acolloneix oi ?

(escoltar Blur deu tenir efectes secundaris...)

JP
Y MAÑANA LUNES

Mañana lunes. Debe ser bueno, verdad? Si mañana no fuera, la habríamos cagado.

Es que hace días que no escribo y me apetece, pero debe ser un tema que me remueva las tripas, si no, no vale la pena.

Y por una parte me siento bien, es domingo, pero por otra estoy inquieto, supongo que sin motivo. Y es que a mí también me gusta el domingo, aunque mejor el sábado. Tiene otro color.

En casa hay calma y acabo de pasar unas fotos al PC, i me he remirado una máscara que hay en casa que me mira mucho. La estoy viendo ahora en una foto, y es que es misteriosa… En casa hay otras de chulas, pero hoy me miro ésta. Tiene unas calaveras que le hacen de corona y parece construida para asustar. En casa nos gustan las máscaras.

La cabrona tiene aquello que la hace resaltar y está colgada en un lugar privilegiado. Me vigila el diente de tiburón que encontré en el Torrent del Tro, de más jovencito.

La respeto, y a veces parece que me quiere decir algo, algo como “ya nos veremos, más pronto que tarde” y acojona ¿verdad?
(escuchar Blur debe tener efectos secundarios…)

JP







No hay comentarios:

Publicar un comentario